Ny vecka

Jaha då var det måndagkväll igen, första skoldagen den här veckan var som vanligt.
1.Morgonträning
2.Frulle
3.Matte

Var hemma igen till 12.30 och gick direkt upp till sängen och sov som en stock till 15.00. Därefter åt jag mat, diskade, hängde tvätt och bakade kladdkaka.
Degade en bra stund innan jag satte mig en halvtimme med matteboken och bråkade lite, sen åkte jag med mamma till friskis och körde core. Visst, passet på en timme är säkert jätte bra men inte så mycket bål som jag hade hoppats, för mycket hopp och skutt. Aja, skönt att göra något annat än bara handboll. Styrka är ju också jätte viktigt så!

Nu ska jag gå ner och njuta av min kladdkaka.
Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0