Och då har halva veckan gått..

En bra dag idag faktiskt! Sovmorgon eftersom det inte var någon morgonträning, därefter fysik och sen lunch i skolan för en gångs skull. Egentligen brukar ju jag sluta sisådär 11.30 på onsdagar men inte idag!

Klockan ett var det nämligen samling på Universeum för ett inledande möte om projektarbetet, jätte kul faktiskt! Fick därefter gå en sväng och kika på utställningarna och försöka bestämma vart vi vill vara. Jag har i princip bestämt mig vart jag vill vara och just nu lutar det mot Explora eller Akvariehallen. Men vi får väl se. Tog tåget hem vid tre och när jag kom hem satte jag mig genast med näsan i fysikboken, duktigt av mig!

Nu har jag precis käkat majskolvar och ska sätta mig och skriva lite loggbok för projektarbetet!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0