Och så fick jag äntligen tummen ur röven också..

Ursch vad rubriken lät men aja, ni förstår nog vad jag menar om ni läser resten..
Igår innan träningen fick jag äntligen tummen ur röven och köpte den där efterlängtade kameran som jag så länge velat ha. Efter ett antal månader av velande så hittade jag världens kanonerbjudande på mediamarkt så nu kunde jag ju inte låta chansen passera. Så nu har jag äntligen min egen kamera som kommer följa med överallt! Det gillar vi!

Nu sitter jag och väntar in träningen, ska bli riktigt gött att träna trots att det är fredag, jag har lärt mig tycka om fredagskvällarna som alltid spenderas i heidhallen, det är bra! Är förövrigt fortfarande oerhört glad över att jag får åka med ner till Skåne imorgon, hoppas på lite spel också!

Nu ska jag nog vila en stund
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0