Och så var det äntligen fredag

Jahapp, då var det fredag och klockan 14.30 börjar min helg.
Just nu sitter jag och har tråkigt i skolans bibliotek eftersom jag fortfarande inte har börjat än.
Hade morgonträning som vanligt imorse, och idag bestod den utav gymtester. Är förvånadsvärt nöjd med vad jag presterat idag, förbättring i både brutalbänk och benböj. Det gillas skarpt!
Efter alla tester var det frulle som vanligt och sedan ungefär 10.00 har jag suttit här i biblioteket. Pluggat matte i två timmar sen käkat lite lunch. Mina håltimmar används iaf till något nyttigt.
NU är det endast 45 minuter kvar tills min enda lektion idag börjar, nämligen svenska, 40minuterslektion efter nästan 4 timmars hål, yey!

Ikväll blir det förövrigt träning med B-laget som varje fredag, gör debut i Div1 imorgon också, mot seriefavoriterna Höör på bortaplan, önska mig lycka till!

Nu ska jag försöka hitta på något
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0