Och så var helgen över

Dålig update den här helgen jag vet men och andra sidan har det vart rätt skönt att inte ha använt datorn alls på 2 dagar. Helgen har även gått på tok för snabbt, jag är inte alls redo för skola än, nej nej. Aja går bara fyra dagar den här veckan och korta dagar också, så det är skönt! En sammanfattning av min helg kommer nu.

Lördag: I fredags kväll var jag helt slut överallt och mådde verkligen piss så efter träningen och idol blev det bums i säng. Somnade som en stock vid 23.30 och vaknade inte förrän 12.45, så sömn var nog det bästa som kunde hända just då.
Förövrigt igår så spelade vi match mot Önnered och det var verkligen inte vi som spelade, så dåligt som det gick igår så skulle man kunna tro att vi aldrig spelat alls, inget funkade, varken framåt eller bakåt och vi åkte på storstryk. Så nu är referatet ute så nu kan vi glömma det.
Efter matchen blev det snabbt hem och duscha för att köra mamma och pappa till Anita och John som bor i Vallda. Vi träffade detta urgoa par när vi var på Guadelope och det är jätte kul att vi fortfarande har kontakt. Var inne en snabbis och sa hej innan jag vände hemåt igen. Slängde i mig lite käk och packade min nattväska och åkte hem till Mikael där resten av kvällen och natten spenderades.

Söndag: Mikael höll mig vaken till halv fyra imorse med gamla familyguy avsnitt, urscha. Aja, gick iaf upp pigg och glad vid elva men fick dock inte upp älsklingen förrän 3 timmar senare, efter mycket fjäsk och gos. Vi har inte gjort ett shitt idag, bara varit och umgått lite med Fredrik och Lina.
Kom hem för en timme sen och är heeelt slut så blir nog snart sängen för min del, lite käk kan vara bra först.

PoK

Lillebror Fredrik äter äpplekaka

Alex kom förbi och lira GH


En trött älskling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0