Osteopati

Idag har jag äntligen fått behandling för min onda rygg, och i helvete vad ont det gör ont att få ordning på alla vridningar, låsningar och överspända muskler. Eftersom jag hade så fruktansvärt ont idag så ska jag tillbaks om en vecka och försöka lösa upp resten. Även om det är smärtsamt att besöka en osteopat så är det helt klart värt det, all kredd till Niclaes som har hjälpt mig de senaste 5(?) åren.
Vill ni läsa mer om osteopati så sök bara på google!

Just nu sitter jag i soffan och har ont, det gör som sagt ont att "fixa" ryggen. Men det kommer kännas så fruktansvärt bra imorgon och ikväll kan jag förhoppningsvis somna utan att ha ont oavsett hur jag ligger.
Nu blir det till att kolla på gårdagens avsnitt av andra avenyn.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0