Sandra, min räddare i nöden

Idag har jag mått som en bergochdalbana, inte en perfekt dag direkt. Det är ju sånna dagar man absolut behöver sin bästa kompis som mest.
Jag har nog aldrig blivit så glad av att prata i telefon, efter att knappt haft någon kontakt alls sedan i Augusti så ringde du verkligen i perfekt timning. Ursch vad jag har saknat att prata med dig gumman, det är inte lätt när ens andra hälft flyttar till andra sidan jorden men vi löser det bra, tack vare internet!
Aja idag behövde jag verkligen höra din röst och få lyssna till dina historier om ditt amerikanska liv. Hahaha, även om killar är skit och skönhetsbehandlingarna gör en ful så kan jag alltid skratta tsm med dig. Tack för att du finns och var dagens highlight! Det behövdes.

Jag älskar dig Sandra Malin Maynard! <3


Kommentarer
Postat av: awww

jag läser din blogg titt som tätt, men jag missade detta inlägget...

PUSS PÅ DIG<333

älskar dig också :)

du är min ända vän jag har kvar din lilla sucker!!

tack att du orkar vara vän med mig även om jag bor här, du är faktiskt den ända som fortf vill vara kompis med mig.

men det betyder att du är en sann kompis!!<3

2009-11-13 @ 00:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0