Söndag

Och så var det söndag..
Vaknade klockan 8 imorse och var superpigg, stackars älskling som är så morgontrött och inte alls orkar med mig så tidigt. Jag lät honom ligga kvar och gick ensam upp vid tio, för att äta frukost med hans föräldrar. Åkte hem från Mikael efter frukosten eftersom jag ville komma hem och andas innan det var dags att ge sig av mot Partille för att spela match.

Matchen gick våran väg, trots en slarvig period i slutet av första. Vi vann matchen med 26-18, dock är jag inte särskilt nöjd med min egen insatts. Min rygg har gjort sig påmind återigen och jag har skit ont och därför funkade inte mitt spel så som jag ville. Aja, får ringa till Niclaes imon för att beställa en tid och få den fixad.

Sen jag kom hem vid fem har jag inte gjort mycket, duschat, ätit och krashat framför tv'n, de e nice.
Kvällen blir lugn och jag tänker inte göra något jobbigt alls.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0