Söndag

Matchen igår gick över förväntan, å andra sidan mötte vi ett annat motstånd än vad vi var beredda på. Vi kunde lätt springa ifrån Aranäs och vann med 30-13.

Efter matchen stressade jag som en tok för att hinna i tid till Hanna, och jag hann! God middag och trevligt sällskap befann sig hemma hos henne och kvällen blev trevlig trots att jag inte kunde vara med på specialverasionen av ölspelet eftersom jag var nykter. (Bilder kommer upp när jag kommer hem)

Vid 22.30 hade jag förflyttat mig från Hanna till Sebbe för att där hämta upp älsklingen. Träffade även Sloth och Thielen och det är ju alltid nice! Men vi drog oss ganska snart därifrån och slockande jävligt fort när vi kom hem, mys! Hittils idag har vi inte gjort mycket även om vi vart vakna en stund. Frukost och film har vi hunnit med iaf.
Nu ska jag jaga rätt på Mikael och försöka hitta på något innan han åker tillbaks till K3.
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0