Tagga tagga!

Blev väckt halv 6 imorse, en bror som skulle till jobbet och en pojkvän som satt på centralen och vänta på bussen! Nice! Fick iaf snackat med älsklingen lite och trots att han vart lite full så mådde jag jätte bra när jag fått pratat lite. Sen somnade jag om och vaknade vid 11...

Sitter här hemma i soffan och taggar inför matchen, förhoppningsvis blir de en grym match mot Aranäs sen! Just nu gör jag inte mycket förövrigt, börjar bli hungrig så får väl ropa på mamma snart!

Efter matchen sen blir det middag hos Hanna, ska blir underbart kul! Blir dock ingen dricka för mig ikväll eftersom jag ska åka hem till älskling och sova efter, och ska man köra bil så ska man vara nykter! 
 
Men nu har jag lite att göra här..
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0