Thursday, I don't care about you..

Hade den låten vad den nu heter på hjärnan (från andra avenyn) och eftersom torsdag fanns med fick titeln bli så.

Idag har det vart en helt okej skoldag, började 9.40 med engelska och fick respons på mitt utkasst till CV. Efter det så drog vi(jag och dea) oss till bibblan och degade resten av lektionen. Klockan 11.10 var det äntligen dags för fysikprovet som jag pluggat så ordentligt för, hoppas verkligen det gick bra också! När fysikprovet var över ställde vi oss i den evighetslånga bamba kön för att få i oss lite käk, segt att stå i kö i 15minuter bara för att bambatanterna inte kan ha koll på hur mycket mat som behövs, så maten var slut och vi fick äta gårdagens rester, småskabbig potatisgratäng med kebabkött i, wierd mat.
När vi tryckt i oss maten drog jag mig hemåt, matten var ju frivillig idag så kunde ta tåget hem 13.17.

Nu är jag hemma och sitter i soffan och degar, ska inte göra nått särskillt innan träningen, bara ta det lugnt!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0