väntar..

jaha, nu börjar klockan närma sig sju och jag sitter här och väntar på att åka till träningen som inte börjar förrän nio ikväll, seeegt!

Idag då, jo mamma väckte mig halv tio och frågade om jag vill färga håret, och det gjorde jag, bort med äcklig ful utväxt som alltid ser smutisg och fet ut. Nu är håret som vanligt igen, rödblont och fint. Var uppe fram tills mamma åkte vid elva och sen totalslocknade jag igen, och sov till ett. Då gick jag upp, åt ett mellanmål och begav mig ut i det otroligt fina höstvädret. Soligt och lagom kallt, det är så hösten borde vara jämt. Gick en promenix ner till stan för att hämta mina linser och köpa mig ett linne. Sen gick jag hem igen för att äntligen äta min goda lassange.
Eftermiddagen har spenderats framför tv'n med project runaway och Hannah Montana och den senaste timmen har jag spenderat tillsammans med min dator, sitter som sagt och väntar på att klockan ska bli kvart över åtta så jag kan åka till träningen.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0