090902

Jahaja, Då har halva veckan gått, rätt skönt faktiskt! Har kommit igång ordentligt med skolan nu och det känns bra än så länge.

B-lagsträningen igår var jätte rolig och jobbig, precis så som det ska vara att lira handboll. Bra tjejer och bra tränare gjorde träningen ännu bättre så hoppas på fortsatt träning med dom.

Imorse hade vi Teambildning med alla handbollare i Valhalla, roligt! Stafetter och olika lekar stod på programmet och allt las ihop och blev en tävling. Vårat lag kom först bakifrån (alltså sist) men bara för att vi var så dåliga på att fuska..
Efter träningen som man blev ruskigt svettig av blev det dusch och frulle som vanligt. Sedan en rätt lång väntan innan fysiken äntligen började, 10.40. Efter fysiken blev det lunch + håltimma så jag och Jenny passa på att ta en sväng till stan för några ärenden. Kom tillbaks och hade STHL i 15 minuter innan vi fick gå hem. Segt när jag egentligen kunde ha slutat redan 11.40.
Tog en vända till solhuset när jag kom till Kungsbacka, måste ju försöka behålla den lilla bränna jag har...

Nu har jag vart hemma en stund och tänkte ta mig en vända till köket för att leta efter lite mat! Sen blir det en vända med dammsugaren, det var ett tag sen nu och om man tittar under min säng så behövs det verkligen städas lite. Kvällen kommer att spenderas hemma eftersom det är min enda träningslediga kväll, och som grädde på moset är det True Blood på Tv idag... :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0