090906

Den här helgen har jag vart så fruktansvärt onyttig, det skrämmande att det faktiskt finns folk som lever så jämt.
Donken, pizza och alkohol i fredags, igår blev det tacos och en jävla massa godis och idag resterna av godiset, urscha mig. Men från och med imorgon så ska jag ha en nyttig vecka!


Aja nog om matvanor, igår när jag och Mikael kom hit så åt vi tacos, sen kunde vi inte låta bli att ta bilen till coop för att köpa godis. När vi kom därifrån startade jag en film, Mikael mådde inget vidare så jag lät honom somna. Jag kollade på "Marley and me" en ursöt film med Jennifer Annistone och Owen Willson. Orkar dock inte dra handlingen, men den när helt klart sevärd! Mikael vaknade till i omgångar och tittade på film och myste lite med mig innan han somnade igen.
När filmen var slut vid halv ett gjorde jag älsklingen sällskap i sängen och somnade nog rätt snabbt, sov riktigt gott brevid Mikael även om han av någon anledning har börjat SNARKA och gnissla tänder. Väldigt frustrerande. Fick putta på honom några gånger så han blir tyst så jag kunde sova. Men men, förhoppningsvis lägger han av med dumheterna om ett tag igen.

Eftersom älsklingen inte mådde något vidare imorse heller så blev det en seg start på dagen. Han försökte verkligen vara lika go som vanligt men jag förstår hur jobbigt det är när man är sjuk och inte alls är pepp på att vara bland människor. Men vi kom iaf upp ur sängen och kunde bege oss till kungsmässan där vi hade lite ärenden innan Mikael blev hämtad och skulle åka upp till K3 igen...

Eftermiddagen spenderade jag tillsammans med Filip på gymmet, kom hem för 40 minuter sen. Körde ett riktigt tungt bålpass så förhoppningsvis kommer det kännas lite imorgon...

Har också kommit på att min blogg är riktigt tråkig utan bilder, så måste nog ta och införskaffa en kamera snart!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0