090907

Imorse var det dopingföreläsning istället för träning, segt som attans. Vet inte hur många gånger jag haft samma föreläsning nu, men det var sista gången på ett tag nu, hoppas jag iaf.
Efter föreläsningen var det frulle som gällde och därefter var det dags för årets klassfoto. Förhoppningsvis ser jag inte ut som Michael Jackson i år, ursch vad konstig min näsa såg ut förra året. Fick som vanligt stå på bänken längst bak så jag slapp oroa mig för hur något annat än ansiktet såg ut.
Min enda lektion idag började vid 10 och höll på till 11.20, fick gjort en hel del av matteläxan där, så knappt hälften kvar nu tills nästa måndag, härligt!

Efter skolan åkte jag hem och satte mig vid datorn, chilla är fett gött. Hann bara vara hemma i tre timmar innan det bar av till träningen, seg träning idag och dålig intensitivitet från alla håll och kanter.

Kom hem efter att ha suttit kvar i nästan en timme efter träningen och snackat med brudarna. En lättare kvällsmat innan duschen satt fint.
Nu sitter jag bänkad framför en film, You, Me and Dupree och den är jätte bra även om jag sett den alldeles för många gånger...

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Walentin

Tack för din åsikt söt :)

2009-09-07 @ 22:11:11
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0