090909

Idag hade vi lyftteknik i gymmet på morgonträningen, däremot hade tvåorna fått äran att ha alla viktstänger till sin introduktion så det blev inte mycket lyft idag inte, och det lilla som blev lyft gick sådär, min armbåge gillar som sagt inte att bli tungt belastad och jag har ju fått order om att undvika just tung belastning, men man måste ju prova lite. Istället passade jag på att biffa till mina armar lite och köra lite övningar för ländrygg/rumpa.
Hade lång rast innan första och enda lektionen, men slutade ändå tidigt, 11.20 fick vi gå, härligt att sluta så tidigt jämt!

Efter skolan tog jag ett varv till Kungsmässan och de ursnygga pumpsen jag trånat efter sedan i våras var nu nedsatta så mycket att jag absolut inte kunde låta bli att köpa dem. Orangea sidenpumps med rosett på hälen, urläckert!!! Får se vad mamma säger när hon ser dem. Jag skulle ju inte köpa några skor nu, aja jag gillar dem jätte mycket ändå...



Resten av dagen ska jag inte göra något alls, kolla på Idol och True blood bara. Hoppas Anna är med i Idol idag !!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0