090916

Nu har jag inte skrivit något på två dagar för jag har haft en massa annat skoj för mig...

Igår morse var jag hos Niclaes och fixade ryggen, därefter kom Hanna på besök och vi degade en bra stund innan hon fick äran att följa med mig till skolan och ha EngelskaC med min klass.
Efter att ha suttit och lyssnat på läraren i en timme fick vi sluta och då drog jag och Hanna till stan och letade efter något snyggt till Hanna att ha på fredag. Då gör hon nämligen krogdebut, de blir party på hög nivå!
Vi hittade dock inget som passade den lilla kräsna damen så vi satt och njöt av manogsmothies på Vallgatan istället.
När Hanna åkt hem begav jag mig till Heidhallen för att kolla på damernas seriepreimär mot Kärra. Kärra spelade nog rätt bra med självförtroendet på topp medans Heid spelade rötet från start och det straffade sig. Förlust med två bollar är inget vidare mot elitseriens nykomlingar.

Idag har det varit full rulle hela dagen. En lektion i skolan, därefter en vända till Gemini för att köpa lite smycken. Kom hem vid tre och fick för mig att storstäda hela rummet, så nu är det kliniskt rent! Sen blev det till att göra klart matteläxan och äta och helt plötsligt var klockan sex. Då var det dags att åka ut och jobba lite, kom hem strax innan åtta och åt igen. Nu har jag precis duschat och kollat på idol.

Ska kolla på gårdagens avsnitt av andra avenyn nu och sen blir det True blood.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0