Fredag

Äntligen fredag! Har längtat efter helgen hela veckan...

Idag har jag vart i skolan och haft lika kul som varje fredag, morgonträning, 5timmars hål med massor av stoj sen en timmes svenska. Slutar alltså numera 14.30 på fredagar och inte 16.00! Engelskan är nämligen flyttad så de är riktigt nice!
Annars händer det inte mycket idag, skall åka till träningen om 20minuter och är inte hemma förrän strax efter nio. degkväll och uppladdning inför morgondagens SM-steg i Alingsås! Första matchen 11.30 mot Alingsås och andra 14.00 mot Sävehof, de ska bli riktigt kul att lira!

Eftersom jag antagligen inte kommer att uppdatera alls imorgon så kan jag berätta hur resten av min dag ser ut.
När jag kommer hem blir det käk och dusch och därefter bär det av hem till Älsklingen som äntligen är hemma!! Fan va jag har saknat honom, var ju tre veckor sen vi sågs nu! Ska verkligen bli skönt med en helg tillsammans.

Aja nu ska jag göra något vettigt,
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0