Fredagsmys i frölunda kulturhus

Dagen började med uppgång 06.15 för att åka till morgonträningen och gymma, gick as bra på gymmet idag, kunde lätt frivända 35kg utan att armbågen krånglade alls, sånna dagar är värdefulla. Körde mycket bål också så hoppas det ger något nu.
Därefter vart det frulle och 5 timmars hål, booring. På fem timmar kan man hinna med mycket vill jag säga. Jag gjorde klart matteläxan, jag satt och snackade med Adam, Johan och Adrian i bibblan as länge. Jag åt lunch med Andréa. Sen hade hela klassen förutom jag, Adam och Johan lektion så vi passade på att lira biljard i drygt en timme. Sen, Äntligen började våran svenska lektion, och kan ni gissa vad? Den höll på i tio minuter, sen slutade vi för engelskan var inställd.
Så jag har alltså haft 5 timmars håltimme för en tiominuters lektion.. Segt, men man ska inte klaga!

Efter skolan mötte jag upp mamma vid Hede för en tripp till freeport, och jag kommer verkligen aldrig därifrån tomhänt.. Idag köpte jag mig en ny skidjacka, Skitsnygg från Cross, helt klart värd pengarna. Så om det är någon som är sugen på att ta över min "gamla" Billabong jacka som tyvärr är för liten för mig, så säg till!
Köpte mig även en svart skinnjacka att ha nu den närmaste tiden, jätte fin!!

När vi kom hem lagade vi mat och åt, gott som alltid!
Nu ska jag alldeles strax åka till Frölunda kulturhus där kvällen ska spenderas. Göteborgscup drar nämligen igång i kväll och vi lirar mot Tyresö kl 21.10, göttmos! Fredagsmys på handbollsplan är aldrig fel! ;)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0