Gbg-cup

Jaha, då var första matchen i gbg-cup spelad, och jag säger bara vi glömmer den, tar nya tag och kämpar vidare i nästa match!

Lite mer detaljerat ser det ut såhär..
Tyresö stod för motståndet och under hela första halvlek var matchen väldigt jämn. Vi stardade andra halvlek med ett måls underläge (9-10). Vi tappade mycket av vårt anfallsspel i början på andra och de kunde få in några enkla kontringsmål. Vi hade också otur med stolpar medans de lyckades få in bollen via många stolpträffar. Jag är förövrigt jätte missnöjd med min insatts, men jag biter ihop och kommer kämpa järnet i nästa match istället. Jag stod endast andra och efter "min" halvlek var slutresultatet fastställt till 16-20. Nu tar vi nya tag inför morgondagen och taggar inför dubbla derbymöten...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0