Gud måste vara väldigt kissenödig..

Ja ungefär så mycket regnar det, det bara öser ner.. Jag är så trött på allt detta regn. Inte nog med att sommaren regnade bort, nu regnar hösten bort också, hösten som faktiskt kan vara riktigt fin när den vill...

Aja nog om vädret, skolan idag var väl inte jätte spännande, fick en hög med läxor som måste göras, får sätta igång genast om jag vill slippa plugga i helgen...
I svenska har vi i uppgift att hitta olika sorters texter typ bloggtext, brev, tidningsartikel osv.
I fysik fick vi en dröse uppgifter att lösa, men dom var jag och Andréa duktiga och gjorde på håltimman, grymma är vi.
Sista lektionen som var matte blev lagom seg, jag och Andréa var väl inte värst uppmärksamma på genomgången men vi lyckades ta oss igenom hela sex uppgifter, vilket var halva läxan, så imorgon gör jag resten.

Sedan jag kom hem har jag hunnit göra det mesta: städa badrummet, hänga tvätt, plocka disk och dammsuga.
Nu ska jag sätta igång med svenskaläxan så jag kommer någonstanns på vägen innan det blir dags för att åka till träningen...

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0