Lill-lördag

Jaha, då var det onsdag igen och halva veckan har redan gått. Idag har det vart en hel okej dag. Fick för det första en timmas sovmorgon på morgonträningen och började inte förrän 8.30 då vi skulle samlas för att springa det ökända cooper-testet. Det blev inga nya pers idag inte, kylan var hemsk imorse. Däremot kan jag iaf konstatera att konditionen är den samma som vanligt. Tiden tänker jag inte skriva ut här, utan den som är nyfiken får fråga. Fick kramp i vaderna av kylan och har fortfarande kramp, ajaj!

Efter träning och frukost hade vi Fysik och vi fick chansen att räkna lite inför morgondagens prov. Det känns ovanligt bra inför det här provet, jag har nämligen gett mig fan på jag ska klara den här kursen. Så vi får väl hoppas att min känsla leder mig dit jag vill!

När jag kom hem till Kungsbacka tog jag mig en vända till solhuset och därefter gick jag och letade rätt på en söt stickad tröja och tro det eller ej men för första gången på väldigt länge jag köpte något på Gina tricot. Jag är riktigt nöjd med mitt köp. När jag kom hem blev det mat och deg i soffan, även lite Fysikuppgifter fick jag gjort.
När pappa kom hem åkte vi till Stadium XXL och köpte nya handbollsdojjor, äntligen slipper jag få ont i fötterna!

Nu sitter jag och kollar på 2½ men och väntar på att Idol ska börja. Efter Idol ska jag kolla Andra avenyn och True blood, så det blir en helkväll framför TV'n, riktigt skönt!




Kommentarer
Postat av: sandra

hej elin hur e allt? du har mitt blogg losen va :)

take care

far logga in pa msn snart o snacka lite :)

2009-10-01 @ 18:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0