Lördag

Ja då var det lördag med rejäl sovmorgon! Gick inte upp ur sängen förrän halv 12 då min rygg klagade och tvingade mig upp.
Drog en vända ner till hälsomässan där mamma var och gjorde reklam för diverse tandvårdprodukter och såklart företaget som hon jobbar på, Teamtandvården. Fick mig en snabbbehandling för min rygg och armbåge utav världens bästa osteopat, Niclaes. Det kändes riktigt skönt och gratis var det också. Behöver boka en riktig tid i veckan så jag får ordning på mina låsningar igen, och så att jag är riktigt bra i ryggen till SM. Sen tröttnade jag och begav mig hemmåt igen. Därefter åkte jag med brorsan till freeport så han kunde köpa en duffer från Peak som verkligen var as snygg! Sen köpte han även skidbyxor från Cross som matchar jackan han tidigare har.
När vi kom hem igen fick vi i uppdrag att laga mat. Grillat kött och klyftpotatis stod på menyn, så nu vankas det mat förstår ni...

Det är ju viktigt att äta ordentligt när man ska spela match, ikväll spelar jag derby mot Önnered i Gbg-Cup. 20.00 i Frölunda kulturhus, viktig match!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0