Lördagsmys

Lördagsmys är precis vad jag ska ha nu, men först update..

Igår var det återigen full rulle hela dagen; morgonträning, fem timmars håltimma, två lektioner och sluta 16.00, hemma vid 17.00 för att äta och packa om träningsväskan, träna till 20.00, skynda sig till Särö och förfest med twister och sedan avsluta kvällen på krogen i Kungsbacka för att fira Hannas födelsedag.

Idag blev det riktigt lång sovmorgon och jag gick inte upp förrän mamma kom upp och väckte mig vid 12. Då blev det frukost ute och lite njutande av solen, antagligen sista gången frukosten gick att äta ute för i år.
Förmiddagen försvann rätt snabbt och eftermiddagen har jag spenderat i ÖHK-hallen aka templet för att kolla på HJ-SM. RIK-Aranäs var höjdpunkten där RIK stod som självklara segrare med 32-14.
På vägen hem tog jag en vända till Coop för att köpa mig lite godis, så nu ska jag krypa upp i soffan och bara mysa med mig själv!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0