Måndag

Idag skiner solen och det är egentligen väldigt fint väder ute, men ändå sitter jag inne och fryser.
Jag är jätte förkyld och ska nog ta och gå och lägga mig en stund.


Tränade i skolan imorse, dock blev tränarna ganska arga för att jag var där trots att jag var förkyld. Men jag körde mitt bålpass, riktigt många övningar hann jag med idag och det är ju bra. Resten av treorna var ute och sprang så såg inte mycket av dem idag, hörde bara senare att de sprang i 50minuter och sen var de klara.

Frullen var lika efterlängtad som vanligt och därefter gick jag upp för att ha min mattelektion. Nu börjar matten bli lite lurig men än så länge har jag inte stött på några större hinder. Har bara 4 uppgifter kvar på läxan, men dom tar jag inte nu. Slutade sen 11.30 och begav mig hemåt direkt.

Nu har jag vart hemma i 2 timmar och ska ta och leta igenom frysen efter lite käk..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0