monday

Dagen började inte något vidare idag. Snabbhet och spänst (tester) med min otroligt slitna kropp var ingen bra kombination. Streckningen i vänstra låret gjorde inte saken bättre heller, får hoppas jag klarar av att bättra de övriga testerna som är kvar.

Mattelektionen började lite knackligt för jag förstod verkligen nada av vad läraren gick igenom men tillslut löste jag det och fick upp ett riktigt bra tempo tills lektionen var slut..

När jag kom hem vid 12.30 slocknade jag direkt, sov hela två timmar innan jag gick upp och bestämde mig för att jag behövde äta innan träningen. Träningen gick sådär sedan, hade lite för ont för att kunna ta ut max. 

Nu sitter jag och kollar på IDOL, Nicklas Hocker rockar fett i TV!! Onsalakillen har grymt skön röst och jag har redan röstat på honom!!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0