Onsdag

Trots att jag egentligen var ledig från morgonträningen imorse så var jag där och tränade, körde ett riktigt bra pass med Jossan.
Frulle som vanligt och därefter Fysik till 11.30 sen slutade jag.
 
När jag kom hem bestämde jag mig för att bråka lite med matteboken, men redan efter 45min tröttnade jag och gick och la mig istället. Gick upp igen 3 timmar senare, vid 16.45 för att ta hjälp av pappa och samtidigt passa på att äta lite. Efter att ha suttit i 2 timmar fattade jag äntligen och kunde lägga ifrån mig boken och hitta på annat. Nu sitter jag och snackar med Marcus i skype, det är riktigt trevligt faktiskt och lär väl sitta kvar här en bra stund till.
True Blood börjar 22.00, det måste jag se!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0