sjumilakliv

Kom inte på någon roligare titel till inlägget men eftersom jag lyssnar på Martin Stenmarcks sjumilakliv fick det bli så...

Igår kväll lärde Marcus mig att ändvända skype så där satt vi och snacka och hade det roligt hela kvällen. Kom dock i säng vid elva och blev väckt 06.15 i morse.

Idag började dagen med ett löppass i "snacktempo", rätt skönt! Jag och Nathalie tog en vända i skatås på ungefär 45minuter sen blev det strech.
Efter morgonträningen är det som alltid frulle som gäller därefter var det matte på schemat, min första och sista lektion på måndagar. Slutade 11.10 idag ungefär och tog tåget hem direkt. Men eftersom jag inte orkade gå och det var 45minuter kvar tills bussen skulle gå så tog jag en vända till solhuset och bättrade på brännan, fick iof mest fräknar, men alltid något!
Tog bussen hem sen och har inte gjort något vidare mycket under eftermiddagen, alltid lika skönt att sitta och sluma igenom morgontidningarna och lösa lite sudokun.

Nu sitter jag framför datorn och laddar inför matchen ikväll, bortamatch mot Kärra, tagga tagga!!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0