slappar lördag!

Gårdagen!

Skolan var väl inte särskillt ball, fick både svenska och engelska läxa och det är aldrig roligt med läxor.
Hade ju 5 timmars hål mitt på dagen också, rötet måste jag säga. Morgon träning till nio och sen hål till 13.50 är inget vidare, men jag fick ju tillfälle att göra klart matteläxan. Så nu slipper jag plugga imorn.

Efter skolan träffade jag älsklingen en stund och det var mysigt. Sen bar det av till ÖHK-hallen aka templet för att kolla när damlaget spöade Önnered. I hallen befann sig även 20st av mina lagkamrater, annorlunda att träffas i vanliga kläder. Efter den väldigt försenade matchen gav sig hela gänget av till pizzerian för att hämta kvällens mat. Därefter tog vi en promenix hem till Jenny där vi hade lagfest. Alltid trevligt att sitta och snacka med brudarna om annat än just handboll.

Efter en stund tappade festen drag och jag och Sandra bestämde oss för att göra stan istället. Vi mötte upp Jossan utanför Valand och begav oss till bryggeriet, hade verkligen as trevligt! Go musik och riktigt goa brudar! Måste verkligen göras om!!!
Vid halv två träffade av en slump älsklingen och vi bestämde oss för att det vore väldigt mysigt att sova tillsammans. Var hemma hos Mikael strax innan tre och därefter hände inte mycket, sömnen var välförtjänad!

Tyvärr är har jag inte en enda bild från gårdagen och det är segt, men det kommer säkert upp en massa skit på facebook under dagen...

Har fortfarande inte varit hemma än, åkte hemifrån kl halv8 igår morse och drar väl snart med mig älskling hem till mig där kvällen ska spenderas i ett bubbelbad ;)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0