Sommar tisdag

1 September, 25 grader varmt och strålande solsken?! En rätt bra beskrivning på dagens väder faktiskt.

Igår drog skolan igång på riktigt..
Uppgång 05.50, kände att jag behövde några extra minuter på mig såhär första tidiga dagen. På plats i skolan i god tid och 07.30 hade vi uppstartsmöte med handbollen, härligt! Det verkar bli bra träningar i höst och vem behöver inte det?
Efter att ha avnjutit frukosten och haft en stunds rast började matten, matte E närmare bestämt, urscha! Hade bara en kort genomgång och fick läxa på det, som jag t.om har börjat på. Slutade tidigt och passade på att besöka rektorn för att ordna med min kursplan. Bort med programmeringC och in med Digitalfoto. Var ju tvungen att läsa en datakurs till så varför inte välja något lätt?
När jag kom hem slog jag mig ner framför TV'n, massor av dåliga serier att se, men jag fastnade tillslut framför barnkanalen.
Eftermiddagen/kvällen bestod sen av träning, handbollen gick sådär, men utefysen gick bra, däremot är jag ganska förkyld idag utav att ha vart ute och blivit blöt i gårdagens ösregn.
Kom hem rätt tidigt och passade på att se Leagley Blonde innan jag gick och la mig.

Idag började jag inte förrän 11.10 och då hade vi en kort genomgång om hur man använder pingpong när man arbetar med projektarbetet. Därefter lunch och Engelska. Inte nått vidare händelserikt idag inte.
Nu är jag hemma och ska gå ut och njuta av värmen på altanen, väldigt skönt!
Träning med B-laget ikväll också, ska bli roligt!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0