Tisdag, en bra dag!

Idag har vart en riktigt bra dag, sovmorgon också!

Började inte skolan förrän 12.40 idag så kunde verkligen få min skönhetssömn. Hade engelskaC första lektionen och det var riktigt slappt, bara muntlig gruppredovisning av en text. Efter min redovisning gick jag och tog kort med handbollarna, och för första gången på vääldigt länge fick jag faktiskt sitta ner, scary. Får hoppas att det blev ett bra kort iaf.
Andra och sista lektionen var matte och jag fick gjort en hel del idag med så nu blir det inte mycket att göra på fredagens håltimma. Slutade sedan kl 15.00 och fick åka direkt till hallen och äta. Träning mellan 16.30 och 18.00 som gick riktigt bra idag.
När jag kom hem blev det toast, det var väldigt gott! Klockan åtta började Idol och det var riktigt kul att se vad människor verkligen utsätter sig för. Några riktigt duktiga sångare och några fruktansvärt usla, men men...

Nu sitter jag och kollar på mitt absoluta favorit program, Andra Avenyn som har säsongspremiär idag! Jag älskar det, hur bra som helst. Har väntat hela sommaren på att det ska komma tillbaks!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0