Victoria Secret

Igår kväll satt jag och kollade på Victoria Secret fashion show, som jag visserligen redan hade sett, men vad gör det?!
Alla dessa överdrivna underklädes kreaktioner är rätt kul att titta på, frågan är bara om det finns något tillfälle att använda dem på mer än där på catwalken?! Inget man har på sig i sänghalmen iaf. ;)
Heidi Klum var ju självklart höjdpunkten, och för att ha fött fyra ungar är hon nog snyggaste kvinnan i världen. Hon har verkligen gått rakt emot modebranshens ideal och är idag världens mest betalda modell. (?)
Och när jag säger att hon går rakt emot idealen så menar jag att hon är en 36årig fyrbarns mamma som enligt sig själv är ett riktigt godismonster och som inte skulle tänka tanken på att banta eller gå på diet. Att hon hellre äter lite onyttigt och tränar bort det än får ångest för minsta kolhydrat. Hon är helt enkelt en normal kvinna som bojkottar modeindutrins size zero mode, det gillar vi! Och att hon är långt över medelåldern för modellyrket gör henne bara ännu snyggare! Lite avis faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0