årets första vitsippor

Blev en go sovmorgon idag med frukost kl 10.30. Efter att ha degat en stund vid köksbordet tog jag tag i dagen, började med att städa badrummet, tillochmed avloppen, och fy satan vad äckligt det var.
Sedan gick jag ut och ville hjälpa mamma och plantera men jag sög på det så jag gick därifrån och gick istället en helt underbar långpromenad i skogen. Vek av från stigen ett flertal gånger för att bara njuta av den härliga naturen, såg även årets första vitsippor där uppe i skogen.
När jag nästan var hemma stötte jag på min gamla målvaktstränare Johan, och var såklart tvungen att snacka en bra stund! När jag sedan kom hem blev det käk.

Därefter gjorde jag klart allt jag kan på mina studentinbjudningar, nu saknas bara tider och frimärken!
Nu sitter jag och gör ingenting, mamma och pappa är på middag och filip är hos nån tjej i Åsa, så jag är alldeles ensam, buhu!

Får väl spendera kvällen med den käre vännen TV'n, är iaf millenium sen, och jag kommer drömma mardrömmar! Men, det är det värt för serien är för bra för att låta bli att ses.

Tjofräs

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg ett avsnitt på millenium saken... det var med klipp som inte fanns i filmen. nästa gång jag skulle kolla gick det inte. dom har typ satt en spärr så bara människor i sverige kan kolla på den. suger hårt..../sandra

2010-04-19 @ 07:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0