beach 2010!

Bästa motiveringen till att köra lite extra hårt ute i löparspåret eller ta i lite mer i gymmet är ju solklart beach 2010! För vem vill inte vara snyggast på stranden i sommar? Skämt å sido, men det funkar iaf!

Idag, började sent, sista svenska lektionen någonsin, skönt! Aja iaf, lämnade in mitt arkitektprov på Chalmers innan skolan så nu är det bara att hoppas. Dagen har för övrigt flutit på, fick tillbaks religionsprovet, VG blev det där och på engelskan fick vi tillbaks det oförberedda provet som enligt min mening gick käpprakt åt ett väldigt varmt ställe, hade gjort massa små fel här och var som jag tappa massvis med poäng på, det sög rejält. Aja, förhoppningsvis var det inte livsavgörande iaf.

Hade seg håltimma där jag passade på att läsa lite instuderingsmaterial från jobbet och sedan hade jag foto i 20minuter innan jag fick gå hem.

När jag kom hem åt jag mat och satte mig i en stol på altanen, där somnade jag om och om igen innan jag äntligen blev tillräckligt motiverad för att springa en runda. Löpning i 40minuter på asfalt gillades inte utav mina knän och min förkyldning, men i övrigt gick det helt ok! När jag kom hem körde jag lite bålövningar och strechade, så dagens pass är iaf avklarat!

Nu blir det nog dusch och deg resten av kvällen!
Tjofräs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0