Bland majsormar och småkryp

Morgonträning 7.30 som vanligt, med knäprogram och fotboll som uppvärmning, därefter hade jag ett snabbt litet utvecklingssamtal med Bagarn innan vi gick på handbollarna och spelade en stund innan klockan blev 9.00 och träningen slutade och duschen väntade.

Efter frukosten och en rätt så lång håltimma hade jag fysik och jag stannade i skolan och pluggade fram tills att jag började jobba...

På jobbet hade jag den sista inskolningen i regnskogen och nu känns det som om jag har väldigt bra koll vad jag ska göra hädanefter. Jag, Erica och Medhi hade inte så mycket mer att göra idag utan gick strax innan vi slutade gick vi och tittade till majsormarna. Jag fick hålla en! Jag höll en orm, helt själv, inponerad faktsiskt! Därefter tittade vi in bland djurmaten, småkryp och möss.
Sedan ställde vi ut kackerlacksfällorna och sköldpaddsgrindarna innan vi slutade för dagen!

Efter jobbet skulle jag egentligen åkt till heidhallen för ett möte men jag hann inte innan Christian ringde och sa att det redan var slut, och jag åkte hem istället, rätt skönt måste jag säga.

Nu sitter jag och kollar på Andra avenyn och sen blir det True blood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0