dancing with myself

Idag har det varit en såndär go dag även om det inte hänt något..
Hade sovmorgon och vaknade utvilad innan klockan ringde, bara en sådan sak är bra.
Hade matte och fysik i skolan och det känns verkligen att det börjar närma sig slutet och det är också väldigt skönt!

Kom hem, satte mig i solen i bara underkläderna, löste sudoku, åt mat och pluggade på idrottsprovet och fysiken, helt okej måste jag säga. Nu kan jag förhoppningsvis provet också.

Sen la jag äntligen studentinbjudningarna i brevlådan och åkte sedan till gymmet, härligt att gymma som vanligt, körde ben och även lite bröst och axlar.

Nu har jag duschat och ska nog äta en fruktsallad eller nått.

Snackar med Andreas också och jag måste bara passa på att nämna att han är gymmaste hockeyspelaren jag känner! Han signade nyligen ett kontrakt med New York Bobcats som spelar i ligan under NHL. Stort GRATTIS!

Imorgon blir det Idrottsprov och Religion, sen hem och springa en vända tror jag! Annars inga andra planer inför morgondagen!

Nu återgår jag till TVn, Tjofräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0