Degig söndag!

Trots att jag kollade på millenium igår kväll och förutspådde en orolig natt så vaknade jag utvilad och gick upp vid 10.30.
När jag var klar med de vanliga sysslorna så som mat, dusch och tandborstning så satte jag mig med projektrapporten, dagens mål var att  blir klar med den. Efter en stunds skrivande så tröttnade jag och efter lite daimtårta så tog jag med mig kameran och gick ut i skogen för att fotografera lite.
Blev alltså en lång skogspromenad idag också, riktigt skönt! Bilderna jag tog hoppas jag kunna använda i en utav de få fotouppgifter jag har kvar.

När jag kom hem igen blev det mat och sedan tog jag tag i projektrapporten igen. Och nu, två timmar senare är den äntligen klar!! weii, så underbart, hurra! Hoppas allt slit lönar sig nu bara!

Nu blir det inget mer plugg för idag, men måste nog börja plugga på idrottsprovet imon! aja det tar jag då, nu blir det njuta av eftermiddagen och kvällen!
Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0