Det är riktigt vårväder!

Ja idag är det verkligen riktigt vårväder, super härligt, förutom att det blåser lite men nu ska vi inte klaga!
Idag iaf, tog jag mig en rejäl sovmorgon (10.30) och gjorde mig en god frukost med mannagrynsgröt!
Sedan slog jag mig ner vid ritbordet och började jobba med penslarna, efter nästan två timmar kände jag att koncentrationen började svika mig och jag hade ändå kommit en bit så var rätt nöjd där.
Då gick jag ut i det fina vädret och sprang, tyvärr har jag ju en fruktansvärt bråkig förkyldning just nu så det rinner, täpper till och slemmar lite överallt känns det som, aja en 4km runda blev det iaf och det får väl vara okej för idag.
Efter strech och dusch slog jag mig ner i solen för att läsa lite ur självbiografin "armlös, benlös men inte hopplös" av Mikael Andersson, en fruktansvärt hemsk bok om en människa som verkligen vet hur man berör, det går inte undvika att bli imponerad av den här killen, helt klart läsvärd!

Nu sitter jag här vid datorn och tänkte kolla på kvällen andra avenyn avsnitt eftersom det går annat kul på TV ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0