Dumpa honom

Såg precis på Dumpa honom med mamma, det är nämligen så att vi får ha en tjejhelg här hemma eftersom pappa och Filip är ute och seglar och det är så mysigt.

Efter skolan kom jag hem och av nån anledning somnade jag och sedan väckte mamma mig och fråga om jag ville åka med och handla och det gjorde jag gärna. Vi tog en vända till freeport och jag köpte mig två otroligt snygga linnen från fox, me like alot! Gick igenom alla affärer men hitta inget mer...

Sedan handlade vi lite mat och åkte hem och lagade tacos, åt gott och kollade på så ska det låta. Sedan satte vi på filmen som var riktigt bra, eller iaf sanningsenlig! Snyggingarna Ben Affleck och Bradley Cooper var med också och dom är inte fel att titta lite extra på! Grr..

Nu blir det iaf sängen för imon ska jag och mamma in till stan och mysa!

Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0