Farligt jämt!

Kollade på semifinal 4:5 mellan Skövde och Eslöv för en stund sen och jag är riktigt besviken på skövde! Tänker inte göra en lång utläggning om matchen men jag hade hoppats på ett avgörande nu, så det skulle slippa bli sådär olidligt spännande med en direktavgörande match om en vecka. Aja det är lika jämt i den andra semifinalen (sävehof-lugi), visst är det tråkigt när laget man håller på inte presterar som man vill men det är ändå roligt att det för en gångs skull är jämt i semifinalerna, har ju varit skövde-sävehof i finalen ganska många gånger nu. Hoppas ändå det blir precis så ändå! Så Skövde och Sävehof se till och håll i trenden och vinn på hemmaplan!

Aja, dagen i sig då, inte så intressant, har målat bjälkar på terassen, hjälpt mamma med häckklippningen, ätit grillad korv och degat. Hade velat ta en löprunda men min förkyldning förstör alla sådana planer just nu, det suger! Gör ett nytt försök på tisdag iaf!

Ska väl inte göra något allt för dramatiskt ikväll, äta räkor och kolla på Bones typ..
Imorgon är det skola igen, slutar när jag vill efter 11.30, så får väl se vad som händer. Längtar redan till nästa helg för då är vi i Danmark med alla handbollstreor och det ska bli riktigt nice.

Menmen, har inget mer vettigt att skriva, tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0