Första dagen på jobbet!

Började dagen med handbollsträning och det började väl lite knackligt men jag arbetade mig tillbaks och kunde avsluta träningen riktigt bra.
Efter träningen blev det som vanligt frulle och sedan religion, har börjat snacka om hinduism nu och det är väl sådär intressant, men jag ska väl ta mig igenom det också!
Fick sluta tidigare till min stora förtvivlan idag, eftersom jag inte började jobba förrän 14.45 så innebar det att jag var tvunget att hitta något att sysselsätta mig med i 3 timmar. Det blev till att skriva lite på projektrapporten och därefter hittade jag massa folk att snacka med i bibblan, så tiden flöt väl på hyfsat snabbt iaf.

Började dagen på jobbet med glass och frukt, även kallat fredagsfika. Därefter började jag och Erika våran inskolning i regnskogen,våran kollega Svea var hur go som helst och nu kan jag massor om den Sydamerikanska regnskogen, så om någon undrar nått, så är ni välkomna att fråga, hehe.

När jag kom hem vid 19.15 hade jag vart hemifrån otroligt länge, mer än 12 timmar och jag var vrålhungrig! Så när jag kom hem så skickade mamma ner mig till Valentin för att köpa en familjepizza, mums! Så nu har jag smällt i mig massa pizza och känner mig riktigt tjock och belåten.

Blir nog en tidig kväll idag, är riktigt trött!

Nu är det Skavlan på TV och John Clease är riktigt rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0