Härliga väder!

Hur underbart väder är det inte idag då? GRYMT!
Började iaf min dag med den där löprundan jag borde tagit igår, och skönt vare, man blir verkligen en helt annan människa efter man fått springa av sig lite!

Sedan har jag suttit/legat i solen resten av dagen, i BARA shorts och linne, super skönt! Hoppas vädret håller sig såhär framöver nu, vore skönt att kunna gå ut utan att frysa tårna av sig eller bli pisseblöt!

Jag kom nyss in ifrån att ha sovit mitt i värmen en stund, jag har nämligen en tendens att somna i solen om jag inte har något att göra. Ska nog gå ut en sväng igen snart, måste ju ta vara på solen!

Ikväll blir det Millenium serien (del3) och säkert annat mys, typ som påskmiddag! Och imorgon åker vi och hälsar på släkt och vänner i Lidköping!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0