Heldag i bikini!

Gårdagskvällen var jätte lyckad enligt min mening med först god mat och trevligt sällskap (handbollstreorna) hemma hos Nathalie Gerke. Därefter drog nästan alla av oss in till stan, och för att alla skulle komma in (det är 25 nästan överallt på lördagar) så gick vi till Bryggeriet och satt på uteserveringen ett bra tag. Sedan bestämde sig Nathalie, Linn, Steffi och jag för att dra vidare till Park Lane där det var riktigt trevligt.
Framåt kvart i tre blev det dags för mig att dra mig mot tåget. Så jag tog mig en promenix ner längs avenyn i mina höga klackar som förövrigt var väldigt mycket skönare 4timmar tidigare. Tog tåget hem och i Kungsbacka stod min kära cykel och väntade, så jag slapp gå hem! Somnade som en stock och vaknade inte förrän 12!

Idag har jag suttit i bikini på altanen HELA dagen, hur skönt som helst! Nu ska jag plugga, engelskaredovisningen måste vara klar imon!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0