Helkroppspass med skivstång

Körde ett helkroppspass med skivstång idag, super skönt! Körde frivändningar, knäböj, marklyft, ryck, biceps/triceps, bänkpress och lite bål. Fick verkligen med mycket och det kommer kännas imorgon!

Hade förövrigt ett ovanligt roligt gympass, kom fram en kille och börja snacka med mig, vi snackade hela passet och han var snäll och passade när jag körde bänk så att jag kunde köra tungt. Det gjorde inget att han var snygg oxå, haha! Han var impad av att jag som tjej körde så mycket skivstång, lite roligt att få höra. Och innan han skulle gå fråga han efter min facebook, så nu får vi se om han hör av sig igen!

Så efter två timmar på gymmet var jag hemma igen och käkade och duschade, nu sitter jag och kollar på TV och laddar inför sängen, träning imonbitti!

På lördag är det äntligen dags för Danmarksresan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0