huvudvärk!

Idag har det varit en långsam dag med huvudvärk på schemat...
Idiotiskt nog valde jag att gå ut och springa innan skolan, men jag snorade och slemmade mest, inte kul, blev inte alls den typ av löpning jag ville. Jag får nog chilla lite tills jag blir frisk från den här sabla förkyldningen.

Av dagens fem timmar i skolan var mindre än tre lektionstid, booring. Blev lite för mkt rast idag, dagen känns så fruktansvärt lång då. Avslutade iaf dagen med foto där jag fick gjort ytterligare en uppgift, bara två kvar nu, kämpa på sista!

När jag kom hem gjorde jag mat direkt, behövde få upp blodsockret för att försöka få ner huvudvärken, det gick väl sådär, men gott var det iaf. Jag löste förövrigt det svåra sudokut i GP för första gången förut, jag är grym på det nu! Fick pluggat lite på idrottsprovet också, förhoppningsvis är det något som satt sig tills på fredag!

Nu är det iaf biggest looser, heja tjockisarna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0