it sucks!

Jag gillar egentligen inte den här dagen, även om jag fått gjort en massa nyttiga grejer har jag vart smågrinig och frustrerad hela dagen. Jag orkar inte med mig själv just nu!
Det var samma sak igår, alla saker som "måste" göras gör mig superstressad och min ork finns inte någonstanns. Jag vill bara skita i allt! Jag borde verkligen gå ut och springa för att göra av med lite frustration!

Aja, nu är det lov och förutom att åka till Lidköping på söndag och festa med alla handbollstreor på fredag så är det massor av plugg på schemat!

Jag SKA skriva klart projektrapporten!
Jag SKA göra sista bilden till arkitektprovet!
JAG MÅSTE göra engelskaredovisningen om Guadelope!

Sen får det vara nog! 

Jag behöver min Sandra och min Andreas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0