it's never as it seems...

Nu är dygnet vänt ordentligt, gick inte och la mig förrän efter ett igår och vaknade när mamma ropade på mig strax innan elva, jösses inte bra!

Idag har jag iaf gjort lite nytta tror jag. När jag ätit frukost och löst mitt obligatoriska sudoku så satte jag mig ner och målade klart sista bilden, yes äntligen!!! Nu skall jag bara lämna in allt också, gör nog det imon eller på måndag, får se!

Sedan fick jag för mig att köra ett bålpass på pilatesbollen och gissa om jag var död efter, shit! Hittade massa nya muskler tror jag, det kommer kännas imon, men det är bra, för vem behöver inte en stark kropp där på handbollsplanen! Skönt vare oxå!

När jag väl var klar med mitt lilla träningspass så kom jag på att jag inte ätit på fem timmar, så magen kurrade rätt rejält. Så jag öppnade kylskåpet och hittade lite potatis, fläsk och löksås, mums!


Aja nu blir det nog inte mer vettigt gjort idag, tyvärr!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0