Kan man fika för mycket?

Svar: JA, det kan man! Min dag har bestått av alldeles för mycket fika, men så blir det när man hälsar på släkt och kompisar.

Började iaf dagen med uppgång 8.20 för att sedan packa in hela famlijen i bilen för en två timmars lång biltur till Lidköping! När vi kom dit blev första stoppet hos mormor och morfar, där började vi direkt med fika. Fika nummer ett för dagen bestod av bulle, muffin och pepparkaka och då var klockan bara 11.30.
Två timmar senare var det dags för lunch, därefter blev det glass (fika nummer 2), och redan där kändes det som om det räckte med sötsaker för dagen, men icke...
Vi tog en promenix och åkte vidare till farmor och farfar och åt påsktårta, herrejösses, jag kände mig som en rejäl ballong efter en tredje fika.
Jag och Filip tröttnade ganska snart på gamlingarna så vi mötte upp med Jenny och Marcus istället och gick en promenad hem till dom, där lirade vi buzz och såg på the boondock saints 2. Jag och Marcus såg första filmen när vi var i Österrike och tvåan var minst lika bra! Jag som egentligen inte alls gillar pangpang och blod är helt såld på detta, hoppas det kommer en trea!
Iaf, mitt i filmen blev det en fikapaus, där vi åt lite kexs och en jätte god kaka med grädde och frukt till. Så totalt fyra fikarundor på samma dag, inte okej! Imorgon blir det ett rejält fyspass!

Nu har jag kommit hem och ätit kvällsmat och det börjar närma sig sängdags!
Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0