Lååååååång-fredag!

Jösses vad den här dagen har känts lång och seg, varje år blir jag lika förvånad hur tiden kan gå så fruktansvärt långsamt bara för att det är långfredag!

Aja, vaknade iaf vid elva som om det vore intressant och egentligen hade jag planerat att skriva klart projektrapporten då, men jag hade absolut ingen lust så jag tog en dusch och gick ut och hjälpte mamma i trädgården istället. Grävde upp och flyttade blommor för att dom inte ska vara ivägen för den nya altanen, som kommer bli as nice!

Sedan tog jag äntligen tag i garderobproblemet, jag har nämligen för mycket kläder och för liten garderob. SÅ, jag började med att röja ur den stora garderoben i hallen som var smockfull med grejer och när den var tömd tog jag hjälp av mamma så gjorde vi fint på allt och då fanns det helt plötsligt massa plats över där. Så där hamnade alla mina träningskläder och massa sånt som jag inte använder så ofta. Sedan tog vi tag i min vanliga garderob, jag är nämligen sämst på att slänga bort sånt jag inte använder och då behövs en mamma som hjälper till! Så nu är mina garderober superfixade, allt ligger i prydliga högar och hänger snyggt på galjar, hoppas jag kan hålla det fint ett tag nu!

När det var fint i garderoberna var det bara att fortsätta, fram med dammtrasan och dammsugaren så blev hela rummet rent och fint! Härligt med nystädat, man känner sig så duktig efter en sån här dag!

Såg precis slutet av "How to lose a guy in 10 days", och den är så himla bra, Kate Hudson är så vacker och Mattew McConaughey är så snygg! Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0