love me to pieces

uhuuuu, det var en riktigt trött Elin som ålade sig ur sängen imorse, hade starka funderingar på att ligga kvar och vara förkyld, men vilken tur att jag gick upp för i valhalla var det endast treor och vi spelade tjejerna mot killarna i både fotboll och handboll... (inte ens knäprogrammet)

Det blev riktigt jämna matcher, i fotboll åkte vi på stryk med endast två bollar efter att vi av någon anledning degade ner oss mot slutet, 40minuters fotboll är ju lite långtråkigt så att säga.
Därefter blev det ytterligare en jämn match i handboll, och efter 40minuters handboll stod det 20-20 och det blev en tre minuters förlängning som även den slutade oavgjort, då blev det straffläggning där killarna fick sin vinst även om vi tjejer var riktigt grymma och lyckades lura upp killarna på läktarn några gånger. Dagens måste ändå vara när Michis grundlurade Skeffe med en grym fint eller när Frida skrek efter Jerry så det hördes i hela hallen och istället vände och gick utsida på högerkanten.

Efter en riktigt rolig träning belönades vi med frulle!
Hade bara fysik efter träningen och inget märkvärdigt hände, var hemma till 13.00 iaf.

När jag kom hem la jag mig och sov, tre timmar med välförtjänt sömn innan jag tog tag i dagen och skrev klart inbjudningarna, klippte bort en tyll och pluggade till idrottsprovet.
Därefter satte jag mig ner och kollade på dagens avnitt av Andra avenyn som förövrigt fick mig tårögd, ville verkligen inte att Kim skulle vara våldtäcksmannen, bläää!

Nu sitter jag och inväntar True blood! Mysig kväll i sällskap av vampyrer och andra monster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0